Stále více lidí preferuje pro týdenní nákup hypermarket. Je zde vše na jednom místě a velký výběr potravin i dalšího zboží. Člověka to láká nakupovat a nakupovat, určitě to znáte.
Výhody
Vše najdete na jednom místě. Je zde nepřeberné množství potravin a všeho co potřebujete. Velká výhoda je, že si můžete vybrat mezi různými značkami. Je na vás, jestli si vyberete značkový produkt nebo produkt privátní značky. Nemusíte chodit do několika obchodů. Vyberete si cenu, která se vám líbím. Pokud rádi nakupujete bez nutnosti navštívit pokladnu, můžete využít v určitý obchodech i scaner a potom jít ke speciální pokladně, kde jen zaplatíte a je to. Výhodou je možnost platit kartou a také v hotovosti.
Nevýhody
Nevýhodou do jisté míry může být i velké množství výrobků, kde se člověk jednoduše rozhodne pro více potravin nebo výrobků, které ani nepotřebuje. Člověka to láká k nákupu. Prostory hypermarketů (barvy, reklamy, hudba, uspořádání regálů) jsou koncipovány podle různých psychologických studií. Tedy i když o tom pořádně nevíme, působí na nás různé vlivy. Tím jsme “nuceni” nakupovat více a více.
Hypermarket je určitě dobrá volba hlavně pro velké týdenní a rodinné nákupy. Jelikož je hypermarket většinou součástí nějakého obchodního centra, tak se člověk může stavit například i na jídlo do restaurace, podívat se po jiných obchodech a strávit příjemný den. Často je součástí i multikino, tedy si můžete zajít na film.
Čerstvost potravin
Dříve bych řekl, že potraviny nejsou tak čerstvé. Znáte určitě aféry s uzeninou a masem, které se omývalo a znovu prodávalo. To bylo dost nechutné. Myslím si, že dnes již toto není. Ovoce a zelenina jsou čerstvější než v minulosti. Občas se tam najde nějaké nahnilé jablko nebo banán. Ale to obchodům odpusťme v tom množství se to může jednoduše stát. Co naopak hodně kvituji je, že je více čerstvější pečivo. Často se stává, že je teplé a opravdu čerstvé. Zkrátka v hypermarketu seženete vše, co potřebujete. Spojte tedy příjemné s užitečným a přejí příjemný nákup.